Day 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu Day 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu

Day 2

Door: Maurice de Castro

Blijf op de hoogte en volg Maurice

25 April 2018 | Curaçao, Willemstad

Vandaag was ik vroeg op door mijn jetlag rond een uur of 05.00 (11.00 Nederlandse tijd). Ik moest pas in de middag beginnen dus ik ging opstap met mijn opa omdat er een paar dingen gehaald moest worden waaronder mijn simkaart. Mijn opa moest ook naar de fysio dus ik ging met hem mee. Ik wil later ook fysiotherapeut worden en omdat de fysiotherapeute mijn opa en mijn vader goed kent was het erg leuk ik mocht van haar altijd langs komen en als ik vragen heb wilt ze die graag beantwoorden. Na dat we naar de fysio zijn geweest zijn we naar huis gegaan.

Om 3 uur moest ik beginnen met mijn stage, dus ik ben om kwart voor 3 aangekomen op mijn stage. Ik kreeg meteen uitgelegd wat ik moest doen. De oefening waar ik moest staan was op de grote mat. Hier gingen we spelen met de bal. Ik gaf vandaag aan 3 groepen les. De 1e twee groepen waren tussen de 6 en 9 jaar en de laatste groep tussen de 9 en de 11 jaar. Het zijn erg drukke maar leuke groepen ik weet niet of dit komt omdat ik er was (omdat ik een nieuwe docent ben) of omdat het zo altijd is, de docenten zelf zeiden dat ze wel altijd zo zijn maar waarschijnlijk zijn ze gewoon heel erg enthousiast waren.

Als ik met de kinderen praat dan praat ik Nederlands (wat de meeste docenten doen) maar met sommige praat ik ook Papiaments (de hoofdtaal van het eiland) of Engels. De leiding vond dat ik het erg goed deed en daar was ik erg blij mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2018

Day 7

29 April 2018

Day 6

28 April 2018

Day 5

27 April 2018

Day 4

25 April 2018

Day 3
Maurice

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 2054

Voorgaande reizen:

12 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: