Day 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu Day 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu

Day 4

Door: Maurice de Castro

Blijf op de hoogte en volg Maurice

27 April 2018 | Curaçao, Willemstad

Vandaag is koningsdag en hebben we vrij. Ik ben vandaag opgehaald door mijn tante en met haar zijn we naar ‘het weekendhuis gegaan’ dat is een huisje die je kan huren of kopen aan de andere kant van het eiland (in westpunt) waar je meestal voor een long weekend naar toe gaat met familie of vrienden. Wij zijn dit weekend gegaan omdat mijn tante jarig is op zaterdag. In de avond ben ik terug naar huis gebracht door een andere tante omdat ik morgen moet werken maar we hadden nog trek dus we zijn langs een truki pan gegaan dat is een food truck (letterlijk vertaald) hier kan je eten van de grill en patat halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2018

Day 7

29 April 2018

Day 6

28 April 2018

Day 5

27 April 2018

Day 4

25 April 2018

Day 3
Maurice

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 2049

Voorgaande reizen:

12 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: