Day 1 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu Day 1 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu

Day 1

Door: Maurice de Castro

Blijf op de hoogte en volg Maurice

24 April 2018 | Curaçao, Willemstad

ik ben vandaag om 06.00 Nederlandse tijd opgestaan omdat ik om 07.00 op Schiphol airport moest inchecken voor mijn vlucht van 09.00 Nederlandse tijd. Mijn vader, mijn moeder en mijn broertje zijn mij gaan brengen naar de airport. Ik vond het erg fijn dat ze me hebben gebracht, ik zou het ook alleen hebben gekund maar vond het fijner om afscheid te nemen van hun op de airport. Wat ik ook erg leuk vond is dat een van mijn beste vrienden mijn ook kwam uitzwaaien voor de check in.

Na een vlucht was ik aangekomen op Curaçao. Het was erg fijn dat ik snel langs de douane langs kon gaan en mijn koffer kon pakken. Ik werd op Hato airport opgehaald door mijn opa en oma waar ik ook verblijf. Toen ik werd opgehaald ben gingen we naar het huis van mijn opa en oma, hier heb ik mijn koffer uitgepakt, wat gegeten en gechild want ik was erg moe na de vlucht. Ik heb uit eindelijk een douche genomen en vroeg gaan slapen zo rond een uur of 20.30 (02.30 Nederlandse tijd) doordat ik zo moe was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2018

Day 7

29 April 2018

Day 6

28 April 2018

Day 5

27 April 2018

Day 4

25 April 2018

Day 3
Maurice

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 2056

Voorgaande reizen:

12 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: