Day 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu Day 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maurice Castro - WaarBenJij.nu

Day 7

Door: Maurice de Castro

Blijf op de hoogte en volg Maurice

30 April 2018 | Curaçao, Willemstad

ik ben vandaag weer naar Animo gegaan alleen vandaag hoe ik geen les te geven want op maandag zijn er alleen kantoor uren hier kan je aan school zitten en als er wat moet gebeuren in de zaal zoals het materiaal van de les alvast klaarzetten voor de week. Ik heb vandaag ook het verslag van het weekend gemaakt nadat we alles hadden klaargezet.
In de middag ben ik met opa en oma naar het huis van mijn neven en nicht gegaan. Toen ik was aangekomen had oma eten voor me gemaakt. Na dat ik had gegeten ging ik met hebben we fifa gespeelt en ping pong gespeelt. Ik heb mijn neef ook overhoord voor zijn toets die hij binnenkort heeft. In de avond zijn mijn oma opa en ik naar huis gegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2018

Day 7

29 April 2018

Day 6

28 April 2018

Day 5

27 April 2018

Day 4

25 April 2018

Day 3
Maurice

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 2045

Voorgaande reizen:

12 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: